Wczytuję dane...
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Ogrodbellingham

 

 

Poniższy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposoby sprzedaży prowadzonej przez Gospodarstwo Ogrodnicze Aleksandra Kińska za pośrednictwem sklepu internetowego Beegarden.pl

 

  1. Informacje o firmie

Sklep internetowy Ogrodbellingham, dostępny pod adresem https://ogrodbellingham.redcart.pl/, prowadzony jest przez Aleksandrę Kińską, prowadzącą działalność rolniczą (działy specjalne produkcji rolnej) wpisaną do ewidencji prowadzonej przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem identyfikacyjnym 069261096.

Adres wykonywania działalności: Grabie 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski.

Adres poczty elektronicznej: info@beegarden.pl

 

  1. Warunki zawierania umowy sprzedaży

Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej.

 

     

    3. Zasady ogólne:

    - warzywa i zioła sprzedawane są na sztuki; minimalne zamówienie to 12 sztuk dowolnie skomponowanych sadzonek warzyw/ziół.

    Każda doniczka z sadzonką jest opatrzona naklejką z identyfikacją rośliny. Naklejka zawiera też niezbędny paszport rośliny.

     

    1. Sposoby płatności

    Klient składając zamówienie, ma możliwość wybrać następujące sposoby płatności:

    - przelew tradycyjny (wówczas otrzymuje na podany przez siebie mail dane do wykonania przelewu)

    - tzw. szybki przelew (Przelewy24)

    - płatność za pobraniem

              

    1. Realizacja wysyłki

    Wysyłkę sadzonek warzyw i ziół rozpoczynamy w 17 tygodniu roku (ok.25-27.04) kierując się kolejnością nadesłanych zamówień.

    Przykładowo: klienci składający zamówienie w styczniu, otrzymają przesyłkę w pierwszej kolejności, w dalszej kolejności będą odpowiednio klienci składający zamówienia w lutym, marcu itd.

     

    Jako sprzedający, zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych zmian w kalendarzu wysyłek. Ma to związek z bieżącymi warunkami pogodowymi oraz asortymentem dobranych przez Klienta sadzonek. Zdarza się, że zamówiony przez Klienta zestaw roślin charakteryzuje się na tyle różną dynamiką wzrostu, że podejmujemy decyzję o wstrzymaniu wysyłki tak, by również te „wolniej” dojrzewające sadzonki były już dostatecznie ukorzenione. Choć oznacza to pewne opóźnienie, robimy to zdecydowanie z myślą o bezpieczeństwie i optymalnej kondycji sadzonek.

    W szczególnych sytuacjach, omawiamy z klientem wysłanie przesyłki w dwóch transzach.

     

    - Nie przyjmujemy „rezerwacji” na wybrany przez Klienta termin

     

    - Nasze paczki wysyłamy do Klientów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

     

    1. Reklamacje

    Reklamacje (z tytułu wady towaru, braku bądź pomyłki) przyjmujemy i oceniamy na podstawie zdjęcia wykonanego przez Klienta w dniu odbioru przesyłki.

    Zdjęcia Klient wysyła na adres poczty elektronicznej: info@beegarden.pl

    Pod pojęciem „uszkodzenia/wady” rozumiemy trwałe, nieodwracalne zniszczenie rośliny (ułamanie pędu głównego, zniszczenie bryły korzeniowej), do którego może dojść podczas transportu.

    Za „pomyłkę” uznajemy nasz błąd podczas pakowania, kiedy do zamówienia kompletowanego dla Klienta został włożony niewłaściwy towar.

    W przypadku zaistniałych powyżej sytuacji, uzgadniamy z Klientem trzy podstawowe modele rozwiązań:

    - dosłanie tego samego towaru (o ile jest to możliwe),

    - wymianę na inną odmianę/kolor,

    - bądź też rekompensatę finansową (zwrot pieniędzy).

     

    Gorąco prosimy o przemyślane zakupy. Przedmiotem kupna/sprzedaży są żywe rośliny. Ewentualne zwroty są możliwe jedynie wówczas, gdy Klient zdecyduje się odesłać nam sadzonki w niepogorszonym stanie w opakowaniu gwarantującym ich bezpieczeństwo podczas transportu.

     7. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.