Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Zamówienia realizujemy począwszy od 15 kwietnia. Zazwyczaj dostarczenie przesyłki trwa do 24 godzin. W dniu wysyłki zostaje wysłane powiadomienie drogą mailową.

2. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, rezerwujemy daną ilość roślin i przygotowujemy do wysyłek, które odbywają się w poniedziałki, wtorki i środy. Pierwsza wysyłka ma miejsce około 15 kwietnia.

3. W jaki sposób złożyć reklamację ?

Reklamacje przyjmujemy w dniu odbioru przesyłki (podstawą reklamacji jest zdjęcie ilustrujące uszkodzenia roślin).

4. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Nie wystawiamy faktur VAT. Jako Gospodarstwo Ogrodnicze mamy status rolnika ryczałtowego. W razie potrzeby możemy wystawić rachunek który w całości można zaksięgować jako koszt.